onsdag 3 april 2013

Sjuk igen.........

Go kväll................är sjuk igen, suck va tråkigt  det är att vara sjuk. Den här vintern har varit för jäklig, sjukdomarna har avlöst varandra här hemma. Har man precis blivit frisk så har det gått några veckor så är man sjuk igen, så har det hållit på hela denna vinter. Den här gången är det något influensaliknade jag har åkt på, med feber och ont i kroppen plus att jag mår illa från och till. Det är inte klokt vad dålig man känner sig nu för tiden när man blir sjuk, har väl med ålder att göra för så här sjuk blev jag aldrig förr, i yngre dagar. Nä, nu orkar jag inte sitta vid datorn längre, ska ta mig till sängen och försöka att bli frisk för denna gång, hoppas att det är slut på sjukdomar nu.

Här kommer ett fång tulpaner till alla goa människor och hoppas ni får vara friska o krya.
Kram
Lena

3 kommentarer:

  1. Nej så trist..hoppas du kryar på dig snart
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Ja, det hoppas jag med
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. usch ja så tråkigt när det är så där! Jag har ju varit sjukskriven pga utbränd. Jag har aldrig varit så här sjuk i förkylningar i hela mitt liv. Hela sommaren blev förstörd och jag var så nedsatt så av provtagning i armen så fick jag inflammation i hela kärlet i vänster arm ända från handen och upp bakom bröstet, illrött streck längs hela. Hemskt!
    Hoppas nu att sommaren blir fin för jag tror det är brist på sol och värme som gör en lite sjuk oxå.
    Kram Jennie

    SvaraRadera