fredag 5 april 2013

Börjar känna mig bättre................

God förmiddag...................börjar känna mig bättre, peppar,peppar ta i trä. Skönt att det verkar som om våren är på väg, var ute nu på förmiddagen och handlade hem lite mat det behövs ju alltid. Tycker jag inte gör annat ibland, när jag var i affären så läste jag på Expressens första sida att vintern tydligen inte är slut. Det väntas mer snö, är det verkligen sant tänkte jag, ska vi aldrig få vår men som sagt vi är ju i april och det är en falsk månad när det gäller väder. Snö är ju ingen överraskning i april det har jag varit med om förr, men det är bara det att man blir så himla trött på denna långa vinter som varit. Nu vill man ha vår liksom, kunna göra i ordning på balkongen och  göra fint där med blommor men det är väl ingen ide ännu om det vankas snö. Från det ena till det andra, jag har två gamla stolar och ett runt litet bord på vinden som jag tänkte att jag ska måla om. Gissa vilken färg, det är nog inte så svårt att gissa det. Ni som läser min blogg vet ju att jag har en förkärlek för vitt, så det blir nog ingen överraskning att jag målar om dessa stolar och det lilla bordet i just vitt. Tänker visa bild på det senare i bloggen, före och efter när de är färdigmålat. Nä, nu är det snart dags att laga mat, kan ju inte sitta här och dega längre,hej,hej.


Här kommer några bilder, en liten glimt från köket och en är från en hall som jag har i anslutning till köket. Ni som är inne här och kikar, skriv gärna en kommentar alltid lika roligt att få sådana.
Kram
Lena

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är på bättringsvägen
    ha entrevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, söta du och en trevlig helg till dig med
      Kram
      Lena

      Radera