måndag 1 april 2013

prydnads ägg...............

God förmiddag..................jag funderar, som vanligt går det runt en massa tankar i huvudet på mig. Just nu har jag funderingar på alla vackra påskägg jag tillverkat, vart ska jag göra med dom nu när påsken är slut. Jag har ingen lust att stoppa in dom i något skåp, det jag funderar på är om man kan ha dom året runt ? De är så fina så jag har lust att ha dom framme jämt, men det jag frågar mig själv, kan man det? Det jag kommer fram till är att jag ska nog ha dom framme i någon skål jag har här hemma. Dom är för vackra för att stoppas undan.



Det här är äggen jag har funderingar om, ska jag stoppa undan dom eller inte. Kan man ha dom året om, eller bara till påsk det är väl en smaksak förmodar jag. Får se hur jag gör återkommer med ett inlägg om denna stora fråga,  hi hi
Kram
Lena

2 kommentarer:

  1. Visst kan man ha äggen framme året runt
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Då har jag det, vill inte slänga in dom i något gammalt skåp där dom ska ligga och skrota till nästa påsk.
    Kram
    Lena

    SvaraRadera