tisdag 9 april 2013

Fönstertvätt idag också..........

God kväll..........Har inte hänt så mycket i dag, förutom att jag tvättat fönster i dag också. Har en hel del fönster här hemma så det tar sin tid. Jag tvättar något rum i taget så det är därför som det tar några dagar att bli klar, varför stressa. Det här med stress mår jag inte bra av, det gör väl ingen kan jag tro och varför stressa när man kan ta det i sin egen takt. Idag var det mitt och gubbens sovrumsfönster som fick sig en omgång med fönsterputsen. Har inte några växter i vårt sovrum just nu så det är ganska tomt i fönstret. Kom då på att jag kan ta två fina flaskor och ha dom som ljusstakar, så fick det bli. Tycker det är så vackert när ljuset reflekterar på glas.


Så här blev det,  ni har nog sett det här förut. Men man tager vad man haver som man brukar säga, i vilket fall tycker jag det blev fint. Enkelt,  det behövs inte vara så märkvärdigt utan två enkla glasflaskor som man har hemma, är perfekt att ha som ljusstakar. Det blev så vackert med dom i sovrumsfönstret. Nu får ni ha en fortsatt bra tisdagskväll.
Kram
Lena

2 kommentarer: