tisdag 30 april 2013

Renovering av möbel och målat tavlor.............

God kväll alla sköna.................nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg här på bloggen. Har hållit på att måla tavlor som en galning hela dagarna. Har knappt haft tid att göra de dagliga sysslorna här hemma som att städa och laga middag. Det är tur att man har en sån förstående familj som har tålamod med mig. Har i alla fall haft tid att göra fint på min balkong och så har jag renoverat en skänk som jag har här hemma. Fick en ide om att jag skulle tapetsera lite detaljer på den, såsom lådor, dörrarna och sidorna. Resultatet blev jag väldigt nöjd med , iden fick jag från en blogg jag var inne och kikade på för ett tag sedan.


Här är skänken jag talade om, motivet  på tapeten syns lite dåligt. Men det är en vintage tapet som jag blev störtförälskad och dessutom så passar den så bra in i vardagsrummet. En liten färgklick i allt det vita.

Lite bilder från min balkong, pelargoner och zink passar hur bra som helst ihop det är så vackert tillsammans.


Mina nyaste alster som jag målat, har blivit mycket med tavlor på sistone både här och på instagram. Men jag tycker det är så roligt att visa vad jag målat och jag får tacka  för all beröm jag fått för mina tavlor. Det är så roligt att få uppskattning för det man gör. Nu får ni ha en bra Valborgsmässoafton trotts att det regnar för fullt.
Kramar Lena






4 kommentarer:

  1. Jätte fin byrån blev, jag har faktiskt oxå funderat på att göra så på en byrå. Nu ser jag ju att det blir jätte fint:)
    Ha en fin kväll.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst, fick iden från en blogg jag kikade in på.Tyckte att det blev så fint så jag var tvungen att prova själv och det blev ju bra.
      Kramar

      Radera
  2. Så fin den blev skänken..
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, blev nöjd med resultatet.
      Kramar
      Lena

      Radera