söndag 10 mars 2013

Har inte haft lust...........

God morgon...............har inte haft lusten att på blogga nu på ett tag. Men nu så, ska det bli fart på bloggandet igen. Har pysslat i helgen med att göra prydnads ägg till påsk, men jag tycker att man kan ha dem året runt de blir ju så fina.Jag köpte fint present papper för ett tag sedan det klädde jag in mina ägg med det blev faktiskt jätte vackert. Här kommer lite bilder som jag tagit.


             Så här såg dom ut innan jag dekorerade dem med vackra band och snören som jag hade hemma.



Resultatet blev det här, gjorde skillnad med ett vackert band. Äggen är gamla påskägg som jag klädde om med det här vackra mönstrade pappret...........

 
                            Vackra påskliljor på köksbordet......våren är på väg.
                              Kram
                              Lena

2 kommentarer:

  1. Titta :) Jag känner igen det där pappret! Det har ju jag också gjort påskägg av... Kul!
    Kram
    MArie

    SvaraRadera
  2. Ser man där, kul.Det var mönstret jag fastnade för.
    Kram
    Lena

    SvaraRadera