söndag 17 februari 2013

Målat om burkar.........

God förmiddag..................helgen har bara flugit i väg dom går så himla fort. Ny vecka igen vi får se vad den har att erbjuda.Har målat en burk till, en som jag hittade i skåpet, med lite vitfärg och dekoration så blev den som ny.Tänkte att jag ska visa den också visade en i förra inlägget, lite tjatigt kanske men den här blev så gullig.........måste bara visa den också.Här kommer en bild.



Här kommer lite bilder på burkarna jag gjort.........har dem på hyllan i köket. En glimt från köket slank med också katten var tydligen med på bilden såg inte det förrens nu. Ha en skön söndag, kram Lena.

5 kommentarer:

  1. Så söta burkarna blev, jag såg dom på IG :)
    Kram
    MArie

    SvaraRadera
  2. Tack för det söta du, blev nöjd.
    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  3. Vad mkt fint du gör...vill du inte vara med på vårmarknaden, har en plats kvar inne, kram...hör av dig snarast så jag vet..och hoppas fortfarande att du kommer på kundkvällarna...hör av dig, KRAM

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket,Violan.När är vårmarknaden, vilket datum
    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  5. Du har alla info i högerspalten högst upp på bloggen, kram

    SvaraRadera