tisdag 12 mars 2013

Ful elefant blev vackert vit..... .........

Idag har jag haft ett litet målar projekt. Jag har en stor elefant som man kan ha en växt på, har länge gått och funderat på om jag ska måla den vit, så idag slog jag till och gav den ett par omgångar med färg. Resultatet blev lyckat den var så ful innan färgerna var, grön, blå, brun, så att måla den vit var ingen dum ide och det var ju ingen överraskning att det blev just vitt. När penseln kommer fram här hemma och jag ska till att måla om något så är det alltid vitt som är kulören.De övriga i familjen tycker att jag målar allt i vitt........man får en och annan kommentar om...... att måste du måla allt i vitt, det ser snart ut  som ett sjukhus här hemma. Men jag försvarar det vita med att det är ju så snyggt och passar till allt. Här kommer några bilder på den vita elefanten



                                         Så här blev resultatet faktiskt riktigt fin
                                          Kram
                                          Lena

2 kommentarer:

  1. Vilken förvandling det blev :) hoppas vi ses snart, kram

    SvaraRadera
  2. Tack det blev skillnad när jag målade om den vit. Den var ju så himla ful förut. Ska väl ta mig ut till butiken din om inte annat så syns vi i sommar på sommarmarknaden/loppis.
    Kram
    Lena

    SvaraRadera