tisdag 26 mars 2013

Länge sen sist..........


God morgon............Nu var det ett bra tag  igen sen sist. Men nu så..........ska väl jag ta tag i det här med bloggandet. På insta syns jag allt mer kan jag lova, det är ju så enkelt, roligt är det också. Vet inte riktigt varför det blir en sådan torka här på bloggen för jag tycker det är roligt att blogga också. Det är väl för att det är enklare att nå ut på instagram och fort går det att få följare till skillnad på när man bloggar. Skillnaden är att man får jobba mycket mer för att få följare till sin blogg det går ju inte över en natt. Nu får det vara färdigpratat om min blogg torka. Har pysslat en hel del här hemma och har en och gjort en hel del fina grejer, en del av dom ska jag sälja på Violans sommarmarknad, som jag ska vara med på.


 Lapptäcken som jag sytt, det kommer jag att ha på sommarmarknaden till försäljning och mycket mer. Tänkte att jag ska sy kuddöverdrag i lapptäcks mönster som passar till.



  

Dom här små äggen har jag gjort nu till påsk, men jag tycker de är så vackra så jag kan ha dom året runt.Det är så roligt att tillverka ägg så jag kan göra flera dussin ägg om det skulle vara så.


Ett av äggen hamnade på min silverbricka som står på köksbordet och där har vi också mina små turturduvor också, visst är dom söta.


Ha en bra dag alla ni där ute, här kommer ett fång tulpaner till er och ha en bra dag 
Kram
Lena

2 kommentarer:

  1. Hej vilken fin blogg du har
    Glad påsk
    kram Rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket !
      Glad Påsk på dig med :)
      Kram Lena

      Radera