fredag 15 mars 2013

Har kommit in i pyssel tagen............


Hej svejs...............som sagt har kommit in i pyssel tagen. Vet inte om det beror på vädret eller om jag har fått fnatt, för nu ett långt tag har jag tyckt att det varit så roligt att pyssla o greja med olika projekt här hemma. Det är bäst att passa på innan lusten försvinner, ibland är det så då har jag ingen lust alls att hålla på att pyssla. Men så är vi väl alla, kan jag tänka ibland lusten kommer och går. Har i alla fall gjort en tavla som jag blev väldigt nöjd med, som nu hänger i min stora hall här hemma. 


Här är konstverket som jag gjort bland annat, har blivit en hel del gjort på den kreativa fronten men det visar jag en annan gång.

Har pysslat lite till påsk också här hemma, den här duken har min svärmor broderat. Tyvärr gick hon bort ganska nyligen och vi saknar henne så himla mycket. Hon var den bästa svärmor och farmor man kan tänka sig. Nä, nu får det vara nog med bloggandet för i dag. Kram på er alla fina människor.  

5 kommentarer:

  1. Ja, man får passa på när pyssellusten infinner sig! Härliga tavlor du gjort!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket. Det har du rätt i man får passa på när lusten finns där.
      Kram
      Lena

      Radera
  2. Här har målarlusten återkommit, var länge sen sist...har målat en hel del möbler i svart och blev riktigt nöjd...pyssla på nu till sommarmarknaden :)))))kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det roligt att måla, kul är det också när man blir så där riktigt nöjd. Håller redan på att producera till sommarmarknaden.
      Kram
      Lena

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera