tisdag 12 februari 2013

Har tillverkat ljusstakar............

God kväll.............här snöar det när ska vintern ta slut.Har pysslat här hemma med att tillverka ljusstakar, av gamla kaffekoppar jag hade stående i skåpet. Tänkte, varför inte göra något av dessa gamla kaffekoppar, fick detta tips från nya numret av Älskade hem som kom i brevlådan i dag. Visar här lite bilder på dessa fina ljusstakar.



Så här blev resultatet, dom står för närvarande på bänken i hallen........vet inte riktigt var jag ska placera dom än. De får väl stå där tills jag kommer på vart jag ska ha dom. Ha en bra kväll, kram Lena.


5 kommentarer:

  1. Så himla läckra...kan du inte komma på kundkvällarna och ta med dig någon, skulle vara så roligt att se dig, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket,hade gamla kaffekoppar i skåpen.Då fick jag lust att göra dem, när jag såg dem i älskade hem. Vilka dagar har du kundkvällar.
      Kram
      Lena

      Radera
  2. Svar
    1. Tack så mycket,blev nöjd med dem.
      Kram
      Lena

      Radera
  3. Kundkvällarna är den 4 och 5 mars, drop in mellan 17-20 och man kommer när man vill och får gärna ta med sig några vänner...jag bjr på mingeldricka med småtugg, kram

    SvaraRadera