måndag 4 februari 2013

Morgonfika i köket.............


God morgon............Sitter här och skriver ett inlägg på blogggen med en god kopp kaffe. Kaffeälskare som jag är så är kaffe ett måste för att vakna till liv. Tänk vad helgerna går fort dom flyger fram ny vecka igen. Har kommit in i skapar tagen igen efter en ganska lång torka, tänkte visa lite vad jag gjort i helgen.




        Detta har kommit till i helgen........hattaskar med tryck och tavlor med gamla änglabokmärken i en liten grupp. Det är bra när man har allt hemma då är det lättare att koma igång.


                                  Dexter bus har varit med på ett hörn också, han blir aldrig utanför.......

                                         Kram,Lena.Lämna gärna en kommentar.

2 kommentarer:

  1. SÅg dina fina alster på Instagram... Visst är det roligt att pyssla. Jag kan hålla på i timmar. Men det värsta är att jag får så ont i ryggen efteråt... Men det är smällar man får ta :)
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  2. Samma här har jag kommit i gång är det så svårt att slita sig.Har pysslat en hel del nu så min nacke säger ifrån just nu. Får väl vila ett tag nu, men sen är det bara att sätta igång igen som sagt svårt att slita mig

    Kram
    Lena

    SvaraRadera