tisdag 15 januari 2013

Pappershjärtan


Tänkte visa några hjärtan jag gjorde häromdagen när jag hade tråkit.Jag tog tjock papp jag hade hemma,sedan tog jag pepparkaksform föreställande ett hjärta.Ritade av det på pappen fram med sax för att klippa ut hjärtat.Hade papper med text på,köpt på Panduro.Klippte ett hjärta av det också,klistrade på det på det tjocka pappershjärtat,till sist klistrade jag på fina änglar.


                                                       Så här blev det.....................

                   Hej svejs.......................ses i morron! Lena

2 kommentarer:

  1. Nämen så skoj att få höra av dig...:) så vi har samma intresse....har nu drivit min butik i 3 år..ni måste komma ut..har blivit en av Östergötlands största på lantlig inredning..har alltid ca 850 olika varor ute i butik..hälsa ungarna...eller rättare sagt dom vuxna, kram

    SvaraRadera
  2. jag har följt din blogg ett tag nu.Tycker den är jätte inspirerande. Har tänkt åka ut till din butik flera gånger men tiden räcker inte till ibland.Men ska väl ta mig i kragen å komma ut nu framöver.Ska hälsa från dig till ungarna.Kram

    SvaraRadera