måndag 14 januari 2013

Lite smått o gott från köket

Tjena!
Andra inlägget här på min blogg,lite trevande nu till att börja med.Men med tiden så kommer det väl bara att gå med farten får vi hoppas.Börjar väl med att visa några bilder på köket som jag tog för ett tag sedan.Det är på ett väggfast skåp som jag tagit bort luckorna på för att kunna ställa dit saker jag gillar och vill ska synas.Har blivit en del omplaceringar innan jag blev nöjd.Men så här fick det bli ganska nöjd med resultatet,det är så roligt att ändra om då blir sakerna man har där som nya igen.Man kanske ställer dit något som man hittat i gömmorna hemma, som man glömt att man hade.Genast ser det roligare ut.
Mellan inläggen håller jag på att tvätta så att man har kläder att sätta på sig hur skulle det gå annars.Snacka om att vi kvinnor kan göra mer än en sak åt gången.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar