söndag 20 januari 2013

Då har man varit duktig.......

Hejsan................ja då har man varit duktig idag då!Har vari på gymmet och lyft lite skrot,man mår alltid så bra efter ett gym pass.Kände att min stackars kropp behövde få en omgång på gymmet.
Det där med ljusstakarna behöver jag fundera på ett tag.Blir inte som jag tänkt mig.....men vänta bara det kommer vart efter en snille blixt,så vips är det ett par ljusstakar.Kommer att visa dom här vartefter, det är bara det att jag måste fundera på hur jag vill ha dom


                                      Äpplen och klemmentiner är aldrig fel..............

              Ha en bra kväll.Kram Lena...........

1 kommentar:

  1. Här behöves inget gym...lyft 150 kg kartonger idag...fick en pall med varor så jag har mina styrkepass hemma på gården :) ha de, kram

    SvaraRadera