onsdag 30 januari 2013

Gå på staden i dag..........

God förmiddag...........Ska ge mig ut på stan, för att kolla in babykläder. Igår tisdag kom ett nytt litet liv till världen. Min mans kusin fick en liten son kl 06:11 igår, en liten Adnan blev det. Så jag tänkte gå ner till stan och titta efter något till babyn. Grattis till babylyckan lilla Selma ! Ser fram emot att få se lilla pojken snart :).


                                         Här har vi lilla Adnan ! Vilken liten sötnos :).

ps. Alla bilder jag lägger upp är mina och ingen får kopiera dem.

2 kommentarer:

  1. Härligt med babylycka..här går man inte väntans tider...inte jag hehe...men ska bli farmor om två veckor...mitt första barnbarn ska födas...gissa om man gläds...hoppas på att få se er här i butiken..kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är härligt. Kul att du snart ska få ett barn barn, all lycka till er. Det är vårat kusinbarn.Ja, jag får ta mig i kragen å komma ut till butiken.Du har ju så mycket fint, som jag sett i din blogg. Kram Lena

      Radera