onsdag 23 januari 2013

Kallt ute i dag..........

God morgon............det var väldans kallt ute idag -10.Kom just in från promenad med hunden blev en kort sådan.Han hoppade på tre ben hem för att han frös om tassarna och jag höll på att förfrysa nästippen.....
Det är fint ute med istapparna som hänger ner från taken och alla träd som är alldeles vita av frost,bara man slipper gå ut.Men har man hund så måste man gå ut i ur och skur hur gärna man än vill slippa.
Idag ska jag gå till gymmet,sedan ska jag nog sy nya gardiner till köket,laga middag ja, sen är det snart kväller fy vad dagarna går fort.Man hinner knappt med allt man vill göra på en dag.


                                                       Min älskling........................

             Ha en bra dag,kram Lena.Skriv gärna en kommentar så blir jag glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar