måndag 1 juli 2013

Skapar inför fin loppis........

God morgon........nu var det ett bra tag sedan som jag skrev här. Men får väl ta nya tag och försöka att få ihop ett inlägg nu. Det är som jag sagt förut att under sommaren så är det så mycket annat som man vill göra, inte sitta vid datorer utan man vill ju vara ute och ta vara på det fina vädret. Men lite har jag pysslat med här hemma ska ju vara med på Violans fin loppis den 20/7, det ska bli så himla skoj. Har aldrig gjort något sådant förut ska bli himla spännande och se om jag få något sålt. Tänkte att jag ska visa vad jag har knåpat ihop de senaste dagarna, har nog visat det på instagram redan, lite tjatigt kanske men så är jag tjatig alltså hihi.






Det här är vad jag pysslat med det senaste dagarna, hur kul som helst går inte att sluta när man kommit igång att skapa. Det måste jag göra nu för full rulle för det är snart dags för Violans fin loppis gissa om jag är glad att få vara med där och visa upp vad jag pysslar med. Nä, nu ska jag ta vara på det fina väder som råder ute, nu får ni ha en underbar dag i sommarvärmen för det ska jag ha.
Kramar
Lena  

1 kommentar:

  1. Jättefint..och vad kul att du ska vara där ..jag kommer också att vara med där..var med första gången förra året och det var jätteroligt
    man sålde en hel del och handlade också förstås
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera