söndag 14 juli 2013

Snart smäller det............

God förmiddag..........nu smäller det snart, håller på för fullt att tillverka saker till fin loppisen som jag ska vara med på. Passar på att göra lite reklam för marknaden/loppis den 20/7 mellan kl 10-16. 00, den kommer att hållas på Violans 1700-tals gård som heter Bossgård gård och  som ligger beläget i Östra Husby Östergötland, ungefär 2,5 mil öster om Norrköping. In i det sista håller jag på att tillverka grejer, det är som vanligt med mig. Måste ju få allt klart till marknaden...... ska bli så himla skoj har ju aldrig gjort något sådant här tidigare. Lite nervös är jag allt, men det ska väl gå bra och jag hoppas att jag får något sålt, men annars är det ju bar kul att få vara med.



Dessa klädnypor har jag pimpat med blommor och en del har fått en liten text på sig. Gissa vad roligt det var att dekorera klädnypor.

Här kommer några bilder från min balkong avslutningsvis. Nu ska jag gå och fortsätta tillverka så att jag hinner bli klar i tid för nu är det ju snart dags. Ha det så bra alla fina människor och ta hand om varandra. Kram Lena

1 kommentar:

  1. det är roligt att vara med där ..har varit med en gång förut ,förra året och var nöjd med det jag fick sålt då ..får se hur det går i år ..men du gör så fina saker så det kommer gå super för dig
    kram Rosa

    SvaraRadera