tisdag 18 juni 2013

Haft lite pyssel för mig...........

God förmiddag................i sommarvärmen, tänk att det snart är midsommar inte klokt vad tiden går fort. Efter midsommar går det mot mörkare tider igen, bäst att ta vara på sommaren den är ju så kort. Har haft lite olika projekt för mig här hemma, jag har målat ramar i svart och i dom har jag mina gamla foton, som jag har satt upp på en vägg i en av mina hallar här hemma. Har nämligen en förkärlek till gamla fotografier.


Så här blev det gjorde en grupp av fotona, har också börjat att ta in svarta detaljer i mitt hem. Men vitt är ändå det som dominerar. Nu får ni ha en underbar dag
Kramar
Lena

6 kommentarer:

  1. Den är jättefin din vägg!
    En Trevlig Midsommar önskar jag dig!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, önskar dig en trevlig Midsommar också.
      Kram
      Lena

      Radera
  2. Så jättefint det blev
    ha en glad Midsommar
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. så fint med gamla kort tycker jag, blev väldigt fint med de svarta ramarna till korten.
    Ha en fin kväll.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, Har börjat att ta in lite svarta detaljer här hemma. Får önska dig en trevlig Midsommar!
      Kram
      Lena

      Radera