fredag 19 juli 2013

Redo för fin loppis..........

God eftermiddag...............är nu redo för fin loppisen som går av stapeln på lördag den 20/7. Har arbetat febrilt de senaste veckorna för att få ihop det som jag ska sälja där. Jag har hållit på långt in på nätterna för att hinna få ihop allt, men det har bara varit roligt. Fördelen har varit att jag har slagit ihop som en fura när jag väl lagt huvudet på kudden om kvällen, tänk så det kan bli. Ska bli så spännande att få vara med för det är första gången jag är med på något sådant här, längtar nu.




Här är några bilder på en del av vad jag kommer att sälja där på marknad/loppis. Hoppas att det faller någon i smaken.

Nu får ni ha en fortsatt bra dag för det ska jag. Ska snart ge mig iväg och handla lite mat för det behövs ju också göras, tiden har inte räckt till liksom.
 Kram
Lena

 

1 kommentar: