lördag 15 juni 2013

Vet inte hur jag vill ha det.........

Vet inte hur jag vill ha det, ska jag blogga eller inte. Tycker att instagram är ett bättre forum  för mig dessutom är det så mycket enklare där. Man tar en bild och skriver en liten kommentar så är det klart. Tycker att det tar så lång tid att få följare om man jämför med IG  där går allt på ett kick. Samtidigt så tycker jag att det är roligt att blogga i perioder, nu har det varit en sådan period då jag inte haft någon lust als att blogga. Undrar ibland varför jag bloggar, har jag verkligen något att skriva om som intresserar andra, den frågan ställer jag mig ofta. Skriver mest om inredning, min konst, och allt annat jag gillar att pyssla med, men det är det jag brinner för. Men det kan bli ganska enformigt och tråkigt att bara skriva om det varje inlägg, ingen rolig läsning. Men man vill ju inte vara för öppen heller, det som är privat får helt enkelt vara det för det finns alltid de som gillar att läsa om andras bekymmer.
Kramar
Lena

2 kommentarer:

  1. Ja det är svårt det där med blogga eller inte blogga...man är inte inne lika mycket som förut innan insta har jag märkt + att man inte har tiden alltid heller . Man behöver inte skriva så mycket alls heller om man inte vill .du bestämmer vad du vill skriva och hur mycket.
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det har du rätt i det är bara jag som bestämmer
      Kramar

      Radera