onsdag 8 maj 2013

Hjärtan i tyg..............

God kväll...............här hemma håller jag fortfarande på och syr. Men nu har jag övergått till att sy små söta hjärtan i tyg. Det är så roligt att dekorera dem med olika vackra band, rosetter och gamla spetsar som man har hemma. Har sytt minst tjugo stycken sen igår, det är så svårt att slita sig när det är något som är roligt. Men nu får jag ta och ge mig med att sy för jag har fått så ont i min nacke, får ju skylla mig själv när jag envisas med att sitta böjd över symaskinen i flera timmar i sträck.




Här är de omtalade hjärtana som har gjort att jag har fått nackspärr. Men som sagt jag får ju skylla mig själv, när jag sitter böjd med nacken i flera timmar i sträck utan någon paus. Men jag får väl värma en handduk och linda den om nacken så kanske det lindrar lite. Ha en bra kväll alla ni som är inne och kikar här på min blogg.
Kramar
 Lena

4 kommentarer:

  1. Så fina hjärtan! Jag försökte en gång men kan säga att det hade inte formen av ett hjärta iallafall:) så det la jag ner ganska fort och har inte försökt igen!
    Ja..klart att sitta böjd så där i flera timmar måste ju kännas i nacken:) du får ställa upp maskinen i lagom höjd så att du sitter och tittar rakt fram hihi.
    Ha en fin kväll du med.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, ja jag får väl sitta vid ett bättre bord och sy. Köksbordet är ju inte det optimala sy bordet precis.
    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  3. Så fina de är dina hjärtan
    önskar dig en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera